چگونه برای درمان التهاب شکم برای بیماران مبتلا به CKD
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه برای درمان التهاب شکم برای بیماران مبتلا به CKD

چگونه برای درمان التهاب بیماران CKDMuchos شکم با بیماران CKD شکایت دارند که کلیه خود را بسیار بزرگ هستند و خسته ام از همه درخواست هنگامی که کودک شما nazca.El شکم متورم با توجه به بیماری مزمن کلیه باعث می شود این افراد به نظر می رسد باردار. اگر شما هر گونه سؤال، لطفا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم به صورت رایگان بپرسید.

بیماری مزمن کلیوی (CKD)، همچنین به عنوان بیماری مزمن کلیه شناخته شده است، آن را به یک کاهش پیشرونده عملکرد کلیه در طی یک دوره از ماه یا علائم years.The بدتر شدن عملکرد کلیه غیراختصاصی هستند و ممکن است شامل ضعف و تجربه کاهش است این بیماری همچنین می توانید زمانی که apetito.Esta به عوارض شناخته شده آن از قبیل بیماری های قلبی و عروقی، کم خونی یا پریکاردیت انجام شناخته شده است. آن را از بیماری حاد کلیه است که در آن کاهش در عملکرد کلیه باید حضور بیش از سه ماه متفاوت است.

در انسان کلیه در حفره شکمی هستند، و به طور معمول دارای دو riñones.CKD هر فرد اختلال وراثتی کیست های متعدد کلیه SAC از مایع است. در مرحله اول، این کیست ها کوچک هستند، پس از آن هر گونه تغییر در حجم کلیه ایجاد نمی کند.

ما میکرو چینی Osmotherapy پزشکی می تواند درد بیماران به طور موثر رفع و کمک به آنها در بهبود gradualmente.Se می تواند رگ های خونی، که دارای عملکرد ضد التهابی، ضد یخ صرف، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی، مسدود کردن آسیب کلیوی و بهبود میزان فیلتراسیون گلومرولی را تشکیل میدهد.

اگر شما هر گونه سوال در مورد ایمیل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ما به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا ترک پیام برای کارشناسان حرفه ای nosotros.Nuestros راهنمایی در اسرع وقت به من بدهید.





:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: